imgLeft_19.jpg

Focus your Strategy - 1-daagse Boardroom sessie

In deze turbulente tijden is het zeldzaam dat een strategy nog coherent is aan de oorspronkelijke uitgangspunten. Het gevolg is dat verschillende afdelingen, verschillende managers met ongetwijfeld de beste bedoelingen de "strategie" een invulling geven die hun het  welke PC's direct aan gebruikers best lijkt.

Dat sluit dus in verreweg de meeste gevallen niet meer aan op de corporate strategie. Een andere reden kan ook zijn dat de directie of RvB elkaar al in de boardroom naar de kroon steekt en een eigen strategiepad volgt.

In beiden gevallen zijn organisatie, de mensen en het merk er niet bij gebaat.

apple 1 pc 

REfocus je strategie

Succesvolle bedrijven zijn vrijwel altijd gestart met een focus strategie en daarmee begonnen met éen goed idee of concept.

Zoals DELL welke PC's direct aan gebruikers verkocht. Of H&M welke mode betaalbaar maakte voor de massa. Of een modern bedrijf als Coolblue welke begreep dat betalen vooraf én leveren binnen 24 uur een prima -standaard- service moet zijn.

Weet u als directie en management nog waar uw merk voor stond en welke strategie met name het succes heeft gebracht?

 

Laat u door de Merkcommissarissen in één dag de REfocus herstellen waarbij het vooral gaat om het juiste concept wat impact heeft op uw doelgroep en het indringende beeld wat daar bij past. We bestuderen uw data en strategische informatie en helpen u de strategie terug te brengen naar zijn meest simpele doch effectieve eenvoud zodat de organisatie en u weer nieuwe energie krijgen.

 

Om die strategie te borgen is het zaak uw complete top management bij die sessie te betrekken.

Wij combineren uw eigen ervaring met uw logica en uw creativiteit en geven u de juiste (re)FOCUS.

Klaar voor de toekomst!