imgLeft_73.jpg

Papers

Ervaring vertaald naar Strategy Papers

  • MKB Strategie Paper, een verslag over de kansen en bedreigingen van MKB-ers
    welke hun strategie op koers willen hebben.
  • Rebranding, veelal vanuit overnames, een lastig vraagstuk, maar goed te managen, tips en aanpak vanuit de praktijk
  • Accountability, absolute noodzaak voor marketeers en goed sturingsmiddel voor merken
  • Global branding, merken bouwen in de praktijk van wereldmerken
  • Multibranding, wat zijn de voordelen én nadelen van meerdere merken, merkportfolio's
  • Message House, weet welke boodschap je hanteert in welke situatie, de wereld is transparant
  • Banken hebben geen toekomst? Klassieke marketing faalt in huidige tijd

 

Aan te vragen bij: Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

 

Artikelen

pdf Premium merken in de autowereld

pdf Klaar met de crisis
pdf Merkenprullebak 2010 Marketingtribune

Hoe slimmer met Marcom investeringen om te gaan SMARTvertising: ' De-slimme-marketeer '.

 

Columns

 pdf Marketingwetten_gelden_nu_meer_dan_ooit.pdf

pdf Authenticiteit_voor_merken.pdf

pdf Propositiewinkels_als_marketingtool.pdf

pdf Is mijn merk wel authentiek genoeg?

pdf Brandstores

pdf De consument als driver voor je Merk

pdf V&D nieuwe kansen na verkoop

pdf Nieuwe richting

pdf Marketing aan het infuus?

pdf Innovatie om te overleven
pdf Uw merk onder het mes

 

Fact sheet

pdf Merkcommissarissen

 


Klik hier om de (gratis) PDF Reader te downloaden.